Domeniu de aplicare și note generale

 

(1) Sub rezerva unor acorduri și acorduri individuale care au prioritate față de aceste GTC, relația de afaceri dintre vânzător și client este guvernată exclusiv de următorii termeni și condiții. Cu excepția cazului în care se convine altfel, includerea condițiilor proprii ale clientului este contrazisă

(2) Clientul este consumator, în măsura în care încheie contractul în scopuri care nu pot fi atribuite în mod predominant nici activității sale profesionale, nici comerciale sau independente. Pe de altă parte, un antreprenor este orice persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care, în cursul unei tranzacții juridice, acționează în exercitarea activității sale profesionale comerciale sau independente.

concluzie

(1) Contractul se incheie cu:

(introduceți numele și adresa aici)

________________________

________________________

________________________

(2) Caracteristicile esențiale ale mărfurilor rezultă din descrierea produsului respectiv stabilită de vânzător.

(3) Toate ofertele din magazinul online al vânzătorului constituie doar o invitație neobligatorie pentru client de a prezenta o ofertă corespunzătoare vânzătorului. Odată ce vânzătorul a primit comanda clientului, clientul va primi mai întâi o confirmare a comenzii de la vânzător, de obicei prin e-mail (confirmarea comenzii). Confirmarea comenzii nu constituie încă acceptarea ordinului. La primirea comenzii clientului, vânzătorul va revizui acest lucru în scurt timp și informează clientul în termen de 2 zile lucrătoare în cazul în care acceptă comanda (confirmarea comenzii).

Procesul de comandă în magazinul online

Vânzătorul funcționează după cum urmează:

(4) Clientul poate selecta produse din sortimentul vânzătorului și le poate colecta prin intermediul butonului "Adăugați în coș" într-un așa-numit coș de cumpărături. Făcând clic pe butonul "Coșul de cumpărături", clientul primește o prezentare generală a produselor selectate. Cu butonul "Cumpărați acum", face o cerere obligatorie pentru a cumpăra bunurile din coșul de cumpărături. Înainte de trimiterea comenzii, clientul poate schimba și vizualiza datele introduse, precum și datele introduse în orice moment, utilizând funcțiile browserului "Înapoi" și "Următorul" afișate ca tastele săgeți. Aplicația poate fi trimisă și transmisă numai dacă clientul a acceptat acești termeni și condiții făcând clic pe butonul "Acceptați termenii și condițiile" și prin urmare adăugați în cererea sa. Vânzătorul trimite apoi clientului o confirmare automată de primire prin e-mail, în care comanda clientului este afișată din nou, iar clientul poate imprima funcția "Imprimare".

Confirmarea automată de primire se limitează la atestarea faptului că comanda clientului a fost primită de către vânzător și nu constituie acceptarea cererii. Contractul se face numai prin livrare

declarația de acceptare de către vânzător, care va fi trimisă prin e-mail separat.

Obiectul contractului, condiția, livrarea, disponibilitatea mărfurilor

(1) Obiectul contractului constă în bunurile și serviciile specificate de client în cadrul ordinului și indicate în confirmarea comenzii și / sau confirmarea comenzii la sfârșitul prețurilor menționate în magazinul online. Există erori și erori, în special în ceea ce privește disponibilitatea bunurilor.

(2) Natura produselor comandate rezultă din descrierea produsului în magazinul online. Imaginile de pe site-ul web pot reflecta produsele numai inexacte; În special, culorile pot diferi semnificativ din motive tehnice. Imaginile sunt doar pentru scopuri ilustrative și pot diferi de produs. Specificațiile, greutatea, măsurile și performanțele sunt cât se poate de precise, dar pot avea abateri obișnuite. Caracteristicile descrise aici nu reprezintă defecte ale produselor furnizate de vânzător.

(3) În cazul în care nu sunt disponibile copii ale produsului selectat de acesta în momentul comenzii clientului, vânzătorul îl informează pe client în confirmarea comenzii. În cazul în care produsul nu este livrat în permanență, vânzătorul se uită la o declarație de acceptare. Un contract nu este încheiat în acest caz.

(4) În cazul în care produsul desemnat de client în comandă nu este disponibil temporar, vânzătorul va informa clientul imediat în confirmarea comenzii. În cazul unei întârzieri de livrare de peste două săptămâni, clientul are dreptul să se retragă din contract. De altfel, în acest caz, vânzătorul are dreptul să se retragă din contract.

În acest mod, acesta va rambursa imediat toate plățile deja efectuate de client

Politica de anulare pentru consumatori

retragere

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de paisprezece zile fără a da vreun motiv. Perioada de anulare este de paisprezece zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dvs., care nu este transportatorul, a luat în posesie ultimele bunuri. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne contactezi

 

Gemi elettronica srl,

Contrada piano mulino, A1,

85034, Francavilla în Sinni (PZ)

Tel .: (+39) 0973 577845,

Fax: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

prin intermediul unei declarații clare (cum ar fi o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail) cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract. Puteți completa și transmite în mod electronic formularul de retragere a modelului sau orice altă declarație fără echivoc pe site-ul nostru. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite cu promptitudine (de exemplu prin e-mail) o confirmare a primirii unei astfel de retrageri. Pentru a menține perioada de anulare, este suficient să transmiteți anunțul de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Consecințele anulării

 

Dacă retragi din acest contract, am pus toate plățile pe care le-am primit de la tine, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales o metodă diferită de livrare decât noi oferim, mai ieftine Standard trebuie să ramburseze imediat și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care ne-a atins notificarea privind revocarea acestui contract. Pentru această rambursare, folosim aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, dacă nu s-a convenit altfel cu dvs.; În nici un caz nu veți fi taxat pentru aceste taxe de rambursare.

Trebuie să ne trimiteți bunurile imediat și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care ne-ați informat despre anularea acestui contract. Termenul este îndeplinit dacă trimiteți bunurile înainte de expirarea termenului de paisprezece zile. Veți suporta costurile imediate de returnare a mărfurilor dacă prețul mărfurilor returnate nu depășește 40 de euro. În caz contrar, returnarea este gratuită pentru dvs. Ne-pachetele pot fi ridicate pe cheltuiala noastră.

  

Trebuie doar să plătească pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care pierderea de valoare se datorează necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor de manipulare.